Sejr i HEI, Århus

Give Håndboldklub 2.divisionsholdet spillede igår første rigtige træningskamp frem mod den nye sæson. Det blev til en sejr på 19-27 efter 9-14 ved pausen.

Sejr i HEI, Århus.

Vi startede rigtig fint både forsvar og angreb. Forsvaret stod faktisk rigtig fint i 52 min., hvor der ikke var meget plads til de ellers fodrappe spillere fra HEI. Når de endelig kom igennem stod både Jacob Skov og Frederik Lindeman i vejen for dem. Super præstation af begge keepere💪💙. Det blev også til en del kontra scoringer, men her mangler vi stadigvæk lige den sidste timing, men det så fornuftigt ud.
I angrebet spillede vi med stor disciplin og tålmodighed. Det var rigtig rart at se at der bliver arbejdet hårdt med det. Meget få tekniske fejl og direkte spil i angrebet, det var dejligt at se på udefra👍✅.
Vi spillede uden de 2 normale strege Mads Overgaard og Kasper Haudrum som begge er skadet. Mads er godt på vej tilbage, mens Kasper Haudrum er ude indtil jul efter et alvorligt brud i hånden som desværre krævede en operation.
I deres fravær er der trådt 2 ældre Give krigere i trøjen igen, nemlig Kim Nissen og Rolf Hessellund som begge levere et fantastisk stykke arbejde både i forsvaret og på stregen i angrebet, stærkt💪👊. Udover at hele holdet skal have ros, så var der lidt ekstra plusser til højresiden hvor vores nye spiller Mikkel Molbech Andersen viste storspil og det samme gjorde højrefløj Christian Larsen👍. Vi må heller ikke glemme en Magnus Taulbjerg der kampen igennem spillede godt.

Næste opgave for holdet er på søndag, hvor vi skal møde oprykning favoritterne fra øst pulje, Stadion.
Kampen spilles i Otterup kl. 13.00, nu på søndag den 29.august.

Sammen er Vi stærke 💪💪💪💙