Ny stregspiller trækker i GHK trøjen

Vi bliver endnu stærkere på stregspiller posten.

Det er med stor glæde at vi nu kan præsentere Adam Hansen som ny stregspiller til vores trup i Give Håndboldklub.

I Adam får vi en stregspiller, der er en kæmpe fighter. Han er fysisk stærk og en meget aggressiv spiller. Adam har tidligere volt os lidt problemer når vi har mødt ham som modstander for Hørning. Adam er et perfekt match til os, der elsker et godt træningsmiljø, hvor der hele tiden skal ydes maks., og samtidig er Adam en helt anderledes type end vores andre stregspillere som kan give os et ekstra kort på hånden i den kommende sæson.

Adam om valget af Give Håndboldklub:

Jeg har valgt Give Håndboldklub da jeg synes de er et perfekt match til min ambitioner og deres målsætninger for det kommende år. Det er klub som er utrolig professionelle i hele deres set-up hvilket tiltaler mig utrolig meget, jeg ser klart en stor mulighed for oprykning i den kommende sæson med den bredde, seriøse og dygtige trup Give har.

Facts.

Fulde navn: Adam Hansen

Alder: 25

Højde: 187

Vægt: 101

Tidligere klubber: Agf ungdom Agf/Viby u16 Århus håndbold u18 Agf senior 1.div Hørning håndbold

Styrker: - Lederrolle - Fighter helt ind til benet - Brøl Stærk - skrue bold ligesom Jesper Nøddesbo;-) - En der er god til at få publikum med, dog klare gives tilskuere hvis også dette helt fint selv

Svagheder/skal blive bedre til: - Formen, men den sidder 110% i skabet til sæsonstart - Virkelig en dårlig taber, hvor at jeg skal blive bedre til at sige kom igen og sige vi tager dem næste gang. - Meget selvkritisk dog ses dette os som en styrke.

Billede111