Ny keeper til Give Håndboldklub

Ny keeper til Give Håndboldklub 💪💙

#29 FREDERIK JUL LINDEMAN

Det er med stor glæde at vi kan præsenterer 26 årige Frederik Lindeman som ny keeper for os i den kommende sæson. I Frederik får vi en rutineret og rolig keeper, der har begge ben solidt plantet på jorden. Han kommer med et super håndbold cv. Vi er meget sikre på at Fredrik og Give Håndboldklub er et godt match. 🌞👍

Frederik om valget af Give Håndboldklub.

Efter overvejelser om fremtiden og en snak med Simon Søgaard, faldt valget på Give Håndbold. Som ude spiller i Give med HEI, er der minder om en fantastisk atmosfære med passionerede tilskuere og sponsorer. Valget af Give Håndboldklub blev nemmere efter første træning, hvor en stærk træningskultur og stabsstruktur var tydelig.
Mine forventninger er i første omgang at rykke op i 1.division med Give og samtidig bygge lag og stabilitet på mit målmandsspil. Jeg har forventninger om at få bygget en af de stærkeste hjemmebaner i Give, hvor modstanderne tænker, at det bliver deres hårdeste kamp i sæsonen. 🌞💙

Fakta om Frederik.

Navn: Frederik Jul Lindeman
Alder: 26
Højde: 197
Vægt: 96
Civil: Chauffør
Tidligere klubber:
- Århus Håndbold
- HEI Håndbold
- Vejle Håndbold
- Hørning Håndbold
Favorit håndboldspiller: Kasper Hvidt
Livret: Stegt flæsk - Risotto med and, foie gras og trøffel
Fritidsinteresse: Padel tennis, spike og alt andet sport der findes.
Familie-børn: Bor med min kæreste i Århus som også spiller håndbold. Så en hverdag fyldt med konkurrence og dårlige tabere.

Byd Frederik Jul Lindeman velkommen til Give Håndboldklub med et kæmpe like👍

Sammen er Vi stærke 💪💙