Ny keeper klar for Give Håndboldklub

Ny keeper klar for Give Håndboldklub

#1 Mathias Damkjær Pedersen

Det er med stor glæde at vi kan byde Mathias velkommen til Give Håndboldklub. Mathias er endnu en stærk keeper der kommer til klubben og så er han en lokal gut. Det er et perfekt match, og vi glæder os til at følge Mathias i Give Håndboldklub trøjen.

Mathias om valget af Give Håndboldklub:

Efter overvejelser omkring min fremtid, faldt valget på Give Håndboldklub. Allerede efter første træning kunne jeg mærke det var et perfekt match, med en solid og seriøs træningskultur, samt et stærkt sammenhold mellem spillere, trænere og alle omkring klubben. Samtidigt er jeg en lokal knægt, som kender til den passionerede og solide opbakning der er omkring håndbolden i byen, hvilket jeg glæder mig utroligt meget til at opleve. Herudover ser jeg frem til et godt samarbejde med klubbens målmandstræner.

Samtidigt har jeg også utroligt høje forventninger for den kommende sæson, hvor jeg gerne vil være med til og indfri klubbens mål om en plads i 1. division., samt og bygge flere og flere lag på mit målmandsspil.

Fakta om Mathias:

Mathias Damkjær Pedersen
Alder: 19 år
Højde:192
Vægt: 94 kg
Job: Elev i Rema 1000
Klubber: HK Give Fremad, Brande HK, HFH, TTH U19, TTH Liga og Tvis 2. Divison
Forbillede: Arpad Sterbik
Livret: Wienerschnitzel med brasede kartofler
Fritidsinteresse: Padel tennis og Spikeball
Familie: Bor med min mor og far og mine to lillebrødre mellem Give og Brande.

Byd #1 Mathias Damkjær Pedersen velkommen med et KÆMPE LIKE

Sammen er Vi stærke