Ny højre fløj/back klar

Mikkel Molbech Andersen skifter den kommende sæson SHEA Skanderborg Håndbold ud med Give Håndboldklub.

Ny højre fløj/back klar for Give Håndboldklub.

Vi har hele tiden været på udkig efter yderligere forstærkning til holdet, der kan tilføre høj kvalitet både offensivt og defensivt. Mikkel er også en stærk vurderingsspiller, og i August 2020 var Mikkel også udtaget til det danske U20 landshold, så vi er rigtig glade for at kunne indlemme Mikkel i vores trup.💪💙

Mikkel om valget af Give Håndboldklub og hans forventninger. :

Mine forventninger til den kommende sæson er at vi skal op i 1 division, derudover forventer jeg at ligge flere lag på mit spil, men også at jeg udvikler mig som person. Give Håndboldklub har haft en god hjemmebane gennem de forrige sæsoner og derfor forventer jeg også at vores hjemmebane bliver ligeså god igen i denne sæson. Jeg har prøvet at spille på Give's hjemmebane, dog ikke med denne enorme hjemmebane fordel da jeg spillede for modstanderholdet! Jeg vil glæde mig rigtigt meget til at spille på Give's hjemmebane igen, men denne gang på den anden side og med opbakningen i ryggen.

Jeg har valgt Give Håndboldklub, fordi Give har en god træningskultur og træningsindstilling, dermed er jeg sikker på Give Håndboldklub kan hjælpe mig med at blive en endnu bedre håndboldspiller. Give har også en rigtig god opbakning både fra byen, sponsore og alle de tilskuer som kommer og bakker klubben op. Jeg glæder mig rigtigt meget til at spille for en fyldt hjemmebane og foran den gode opbakning som Give Håndboldklub klub har.💙👍

Fakta om Mikkel:

Navn: Mikkel Molbech Andersen
Alder: 20 år
Højde: 197
Vægt: 80 kg
Civil: Pædagogmedhjælper
Tidligere klubber:
KIF håndbold
Grindsted IF
Skanderborg håndbold
Favorit håndboldspiller: Holger Glandorf
Livret: Spaghetti m. kødsovs
Fritidsinteresse: Håndbold
Familie-børn: Har en tvillingesøster + mor og far. Arbejder i en børnehave så jeg har nok børn til låns.

Byd vores nye #27 Mikkel Molbech Andersen velkommen💙

Sammen er Vi stærke 💪💪💪